Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla Resmi Gazete’de yayımlanan kararname ile Amasya Valiliğine atanan Önder Bakan, görevine başladı.
Bakan, Valiliğe gelişinde Amasya Belediye Başkanı Turgay Sevindi, vali yardımcıları, kaymakamlar, il müdürleri ve diğer yetkililer tarafından karşılandı.
Polis mangasını selamlayan Vali Bakan, makamında yaptığı açıklamada, bugün görevine başladığını belirterek, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’ya şükranlarını sundu.
Amasya’nın potansiyelini bildiğini aktaran Bakan, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Bütün Amasya halkının emniyet ve huzuru için mesai arkadaşlarımızın tamamıyla birlikte çalışacağız. Amasya’yı biraz biliyorum. Çok kısa bir zamanda daha detaylarıyla öğreneceğiz. Ama tarım, turizm ve üretim potansiyelleri çok yüksek olan bir şehrimiz. Bu üretim potansiyellerini ülke ekonomisine de katkı sağlayacak şekilde şehrin bütün aktörleriyle birlikte istişare ederek, girişimcilerimizle birlikte daha yukarıya çekmek için emek vereceğiz. Bu konuda da bütün gücümüzle bu şehir için çalışacağız.”
Vali Bakan daha sonra vali yardımcıları, kaymakamlar ve il müdürleriyle basına kapalı toplantı yaptı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
2
Bakan Işıkhan’ın ablası, İzmir’de son yolculuğuna uğurlandı
640 kez okundu
3
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
435 kez okundu
4
Datahost İle Güvenilir Sunucu Hizmetleri
361 kez okundu
5
SON DAKİKA! 2023 yılı gelir vergisi rekortmenleri belli oldu
202 kez okundu